Scharen opsturen

Scharen opsturen

Wij maken het u graag makkelijk.
Als kappers hebt u al werk genoeg – daarom nemen wij graag het gedoe rond het laten slijpen van uw scharen uit handen.

We doen graag een stapje extra en bieden twee eenvoudige manieren aan om uw scharen en scheerkoppen naar ons te verzenden. U kiest gewoon wat het beste bij uw situatie past:

  • Een DHL-verzendlabel voor een pakketzending

  • Een pick-up op uw locatie

Zo wordt het slijpen van uw kappersscharen écht zorgeloos geregeld.

Scharen opsturen in 3 eenvoudige stappen

kappersschaar slijpen 2

Stap 1

Plan een slijpopdracht in via de website

kappersschaar slijpen opsturen

Stap 2

Verpak de scharen in een doosje en breng ze naar de pakketdienst of laat een pakket in uw salon afhalen.

Stap 3

Wij slijpen, reinigen en balanceren de scharen. Binnen 48 uur geslepen en afgegeven bij de pakketdienst en retour naar u.

DHL label om een pakket te versturen

Met een DHL-label stuurt u uw pakket makkelijk naar ons op. Elk pakket dat via DHL verzonden wordt, is voorzien van een track & trace-code, zodat u het altijd kunt volgen.

Wij bezorgen u het verzendlabel per mail. U hoeft dit enkel uit te printen en op het pakket te kleven. Daarna kunt u het pakket afgeven bij een DHL-afhaalpunt in uw buurt – vaak gewoon in een winkel of handelszaak in de buurt.

Wilt u extra zekerheid?
Voor slechts €4,95 extra kunt u uw zending verzekerd versturen tot €500 bij verlies of schade.

Pick-up op uw locatie

Met onze haal- en brengservice via DHL laten we het u zo makkelijk mogelijk maken. Wij laten het pakket rechtstreeks bij uw kapsalon ophalen – u hoeft dus niet langs een DHL-punt.

Via onze website kunt u eenvoudig een slijpopdracht inplannen. Zodra wij uw aanvraag ontvangen, nemen we contact met u op om samen een geschikte afhaaldatum te kiezen. Dit kan op elke werkdag. Wij regelen vervolgens de ophaling met DHL.

Op de afgesproken dag komt de DHL-chauffeur het pakket bij u ophalen. U hoeft enkel het pakket klaar te leggen aan de balie – het verzendlabel brengt de chauffeur zelf mee.

Gelieve bij het pakket een kaartje met uw gegevens en e-mailadres toe te voegen (bijvoorbeeld een afsprakenkaartje). Zo kunnen wij vlot factureren en uw scharen na het slijpen correct terugsturen.

Slijpen in ons atelier & retourneren

Zodra wij uw pakket ontvangen, gaan we meteen aan de slag. Het slijpen gebeurt in ons eigen atelier, waar we beschikken over alle professionele apparatuur om uw kappersscharen en tondeusemessen weer perfect scherp te maken.

Wanneer alles klaar is, sturen we het pakket onmiddellijk terug naar uw kapsalon.

Binnen 48 uur na ontvangst in de slijperij, zijn uw kappersscharen geslepen en afgegeven bij de pakketdienst.
Heeft u bijzondere wensen – bijvoorbeeld door vakantie of afwezigheid – laat het ons dan op tijd weten. Dan stemmen we onze planning graag op u af.

Schuiven naar boven